Fredag!

Gårdagen blev det ingen tid framför datorn då jag spendera förmiddagen hos syrran och sen blev det soffhäng med famijen.

Idag har jag bara varit hemma med Lucas och tagit det lugnt har så förbannat ont i alla revbena då jag har inflammation i dem så jag orkade inte ut och gå idag behövde en vilo dag idag. Men jag har pysslat och dolat lite här hemma i stället det kan behövas det med. Så har jag en ultra pigg son som drar ur nappen ur munen leker lite med den och sen kastar i väg den, inte nog med det så vill han ha tillbaka den varje gång så han börjar små gnälla så får han tillbaka den och gör samma sak om och om igen. Men det är gulligt (:

Får väl se vad denna kvällen har att erbjuda men förhopningsvis blir det fredagsmys i soffan framför någon film eller liknande med familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0